Close

Lexus Kraków

Motoryzacja, obsługa klienta
al. Pokoju 63a, 31-564 Kraków (12) 416 76 66 e-mail: recepcja@lexus-krakow.com.pl http://www.lexus-krakow.com.pl/

O firmie:

Grupa dealerska Romanowski istnieje na polskim rynku motoryzacyjnym od ponad 25 lat, posiada dwa salony samochodowe Toyota w Kielcach i w Radomiu, a także od ponad 10 lat salon Lexus Kraków.

Jesteśmy liderem sprzedaży samochodów Lexus nieprzerwanie od 2009 roku osiągając rokrocznie około 20% sprzedaży wszystkich Lexusów w Polsce.

Słyniemy z legendarnego poziomu obsługi Klienta, salon Lexus za każdym razem osiąga najwyższy wynik 5 gwiazdek w ogólnoeuropejskim badaniu jakości obsługi Klienta potwierdzający wdrożenie filozofii omotenashi – japońskiej gościnności, polegające na traktowaniu każdego Klienta jak Gościa we własnym domu.

Salon Toyota Romanowski Kraków również oferuje swoim Klientom najwyższą jakość obsługi, będąc pierwszym w Polsce salonem oferującym sposób obsługi Klienta znany z segmentu premium. Wierzymy, że zakup auta to dopiero początek współpracy i z każdą wizytą Klienta w salonie dostarczamy usługi na najwyższym poziomie, zawsze wyprzedzając potrzeby naszych Klientów.

Misją naszej firmy jest dostarczanie Klientom niezawodnych, trwałych, bezpiecznych i komfortowych pojazdów, a także dbanie o nie w pełnym zakresie – tak, żeby nasi Klienci mogli zająć się istotnymi dla Nich sprawami, a nie musieli poświęcać czasu na zajmowanie się samochodem. Ponadto istotne dla nas jest wpieranie polskiego sportu – współpracujemy z wieloma klubami sportowymi, np.: MKS Cracovia, KS VIVE TAURON Kielce, ROSA Radom; dokładamy także wszelkich starań żeby edukować młodych ludzi – współtworzymy pierwszą w kraju klasę o profilu lakierniczym w Zespole Szkół Samochodowych w Radomiu, która na najnowocześniejszym sprzęcie naszej lakierni kształci młodych ludzi w konkretnym zawodzie.

Jesteśmy firmą rodzinną, co pozwala nam indywidualnie podchodzić do każdego Klienta – rozumiemy, jak ważna w dzisiejszych czasach jest pewność, że zawsze jest ktoś, kto odbierze telefon, kto pomoże w sytuacji awaryjnej.

Dużo naszych Klientów pochodzi z rekomendacji – również dlatego tak istotny dla nas jest najwyższy poziom świadczonych przez nas usług – bo rekomendacja to duży kredyt zaufania.

Zagadnienia i obszary badawcze do przygotowania pracy magisterskiej:

  • Różnice w podejściu do biznesu w firmach rodzinnych a korporacjach

 

  • Zmiana wyników sprzedaży w zależności od jakości obsługi klienta

 

  • Zmiana trendów globalnych – powrót małych biznesów ze względu na duże znaczenie tzw. „personal touch”
%
Ułatwienia dla niepełnosprawnych

Site Login




Lost your password?

(close)