
Lexus Kraków
Motoryzacja, obsługa klientaO firmie:
Grupa dealerska Romanowski istnieje na polskim rynku motoryzacyjnym od ponad 25 lat, posiada dwa salony samochodowe Toyota w Kielcach i w Radomiu, a także od ponad 10 lat salon Lexus Kraków.
Jesteśmy liderem sprzedaży samochodów Lexus nieprzerwanie od 2009 roku osiągając rokrocznie około 20% sprzedaży wszystkich Lexusów w Polsce.
Słyniemy z legendarnego poziomu obsługi Klienta, salon Lexus za każdym razem osiąga najwyższy wynik 5 gwiazdek w ogólnoeuropejskim badaniu jakości obsługi Klienta potwierdzający wdrożenie filozofii omotenashi – japońskiej gościnności, polegające na traktowaniu każdego Klienta jak Gościa we własnym domu.
Salon Toyota Romanowski Kraków również oferuje swoim Klientom najwyższą jakość obsługi, będąc pierwszym w Polsce salonem oferującym sposób obsługi Klienta znany z segmentu premium. Wierzymy, że zakup auta to dopiero początek współpracy i z każdą wizytą Klienta w salonie dostarczamy usługi na najwyższym poziomie, zawsze wyprzedzając potrzeby naszych Klientów.
Misją naszej firmy jest dostarczanie Klientom niezawodnych, trwałych, bezpiecznych i komfortowych pojazdów, a także dbanie o nie w pełnym zakresie – tak, żeby nasi Klienci mogli zająć się istotnymi dla Nich sprawami, a nie musieli poświęcać czasu na zajmowanie się samochodem. Ponadto istotne dla nas jest wpieranie polskiego sportu – współpracujemy z wieloma klubami sportowymi, np.: MKS Cracovia, KS VIVE TAURON Kielce, ROSA Radom; dokładamy także wszelkich starań żeby edukować młodych ludzi – współtworzymy pierwszą w kraju klasę o profilu lakierniczym w Zespole Szkół Samochodowych w Radomiu, która na najnowocześniejszym sprzęcie naszej lakierni kształci młodych ludzi w konkretnym zawodzie.
Jesteśmy firmą rodzinną, co pozwala nam indywidualnie podchodzić do każdego Klienta – rozumiemy, jak ważna w dzisiejszych czasach jest pewność, że zawsze jest ktoś, kto odbierze telefon, kto pomoże w sytuacji awaryjnej.
Dużo naszych Klientów pochodzi z rekomendacji – również dlatego tak istotny dla nas jest najwyższy poziom świadczonych przez nas usług – bo rekomendacja to duży kredyt zaufania.
Zagadnienia i obszary badawcze do przygotowania pracy magisterskiej:
- Różnice w podejściu do biznesu w firmach rodzinnych a korporacjach
- Zmiana wyników sprzedaży w zależności od jakości obsługi klienta
- Zmiana trendów globalnych – powrót małych biznesów ze względu na duże znaczenie tzw. „personal touch”